marți

Cumplite, imense, devoratoare nevoi

De cate ori mi se ia ceva, de cate ori pierd ceva sau pe cineva, reactia mea devine creatoare. Totul trebuie inlocuit si recreat. Totul trebuie sa iasă din mine si sa fie totusi eu, sa fie parte din mine. Creez tot ce e perisabil, evanescent, înșelător. Imi creez autosuficienţa, siguranta de sine. Doar pentru ca sunt femeie, nu vreau să trăiesc fără nevoi. Nimic nu înlocuiește viata sau dragostea. Am avut nevoie de protectie, de loialitate, de credintă, de înțelegere; am avut nevoie de echilibru, de dragoste; am avut nevoie de el.
Cumplite, imense, devoratoare nevoi. Viata ma forțează sa previn si sa tratez nevoile - sa fiu un cosmos in sine: bărbat, femeie, mamă, amantă, copil. Toate rolurile! Ce extenuant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu